Friday, October 31, 2008

Sekapur Sireh dari Mr. Tenga's

Hye blogger's sekalian...

7 comments:

O_o said...

HAHAHAHAAHAAHA....
HAHAHAHAAHAAHA....

gile sopan...

HAHAHAHAAHAAHA....

mr.kato said...

huhuh.. ikan tengas.. ni nak bagi gambar ikan tengas aku tangkap malam semalam... boleh tahan la... sebab abg nak balik awal (bini marah) tepaksa la aku follow. kalo tak mau sampai ke pagi aku dok sana

bapak amsyar said...

bapak amsyar
macam kenal jer mamat yang pegang ikan tengas tue?
takkan tak nak tunjuk muka dia kot......
huhuhuh... kat k.l ada ker ikan tengas? setakat lombong buaya n sungai kuning balik ipoh leh wei....

mr.kato said...

apa nie mana gambar tengas nie...

Hafeeny said...

xde entry pun, boleh dpt comment banyak...musykil!!

Mr Tenga's said...

Mr Kato. : setakat daiwa baru tu ada hati ke nak lawan ngan tica aku tue.. huhuhuu.. kalo yg bapak amsyar punya tu mmg ketinggalan la.. hahaha.. ingat nak balik ipoh this week .. nak try sg itek jap..dpt 5-6 ekor jd la..

mr.kato said...

mana gambar tengas nie...jom la cari tengas... haku tak leh mancing ujung minggu nie.. kena g p.pinang... jumaat ptang tetap nak g gak... dapat lampam pun jadik la lepas gian hahahah