Wednesday, March 4, 2009

tensen... tensennn......

walau pun skang nie tiap minggu g mancing.... tak tau nape atie nie runsing jer.... semacam jer ...... rasa nak lepak tepi sungai.... tgk air mengalir deras...... leh tenang kan atie nie..... kalo dapat menyelam dalam air yang sejuk mesti best ..... tak yah nak pikir aper.... segar jer..... bile la lagik nak g menyelam nie..... lama tak g....

9 comments:

fasniuka said...

ish.. mana boleh pengantin baru tension.. dia rasa tak tenang tu sbb rindu orang rumah tu :p..

MiSsy hElD@ said...

mmm..gie la vacation kat pulau'..skrg nie kan tgh cuti2 m'sia..best m'yelam nie'..leh jumpa byk ikan colorful..(rindu pulau redang)

Hisham.Hazida said...

rupa2nya ada gak mamat angler jiwang karat mcm ni. hahaa.. balik umah peluk bini je bro. hahaa..

~~Noli said...

ko ni syah..nk ckp byk keje idaknye ade..haishh....

betul ckp dak2 nih..indu org umah ler tuh..keh keh..

Anonymous said...

ape tensi2 ni syah??

mr.kato said...

hahahha .... nasib la syahhhh..... aku tak tau.... aku tolong pos kan jer hahahah .... ko yang kena hahahaha.... apa la pengantin baru nie.... hahahahahha

Mr.Tengas tak bersalah said...

Ciss.. untuk pengetahuan semua.. yg postkan itu adalah EN KATO... hahaha.. semalam aku cuti..kuikuikui.. tp mmg nak g redang pun... 2 minggu g.. hahahaha..

kepada MR Kato.. tensen pikir nak kawen ker... ahahahaha... nasib baik aku dah lepas..Good Luck Bro

~~Noli said...

lerr..ramai plak owner blog nih..patutla syah kat opis hepi jerk..ahaksss..slh org upenyee..

ffeira raysma said...

assalamualaikum......
rasanya dah lama tak jot kat dalam nie?
apa pun... mr.tengas dah kahwain...
pas tue mr.kato plak nak kahwain tgu hari jer>>>>> huhuhuhuhuh
anyway i ucapkan selamat berbahagia ke anak cucu...
agak2x boleh ker you all sume pegi mancing lepas kahwin. huhuhuhuh
adiosssssss.