Monday, December 8, 2008

4 dan 6 Disember 2008

kali nie nak tunjuk gambar memancing minggu lepas.... port biasa la sg piah... nak pegi tampat lain takde masa sangat... memancing pun tak lama dalam 2 jam lebih jer... lepas tu cabut la balik...


yang nie hasil bapak amsyar... dier g petang ngan mr kato... masa tu ujan renyai2... yang makan umpan mmg banyak... tapi tak lekat... sekor jer lekat.. jadila rezeki kan..


tu dier gambar bapak amsyar ngan anaknyer amsyar ..... bapak amsyar nie abang kepada mr.tenga's kite tue..... anak dier bakal jadi pemburu tengas tak lama lagik hahahah


yang nie memburu tengas pada 6-12 baru nie... kaki yang join bapak amsyar, mr kato dan mr.tenga's..... masa tue g tengah malam pukul 11.30.... hasil dier tu la... bapak amsyar gak yang dapat... yang lain frust menonggeng hahahaha


nie la ikan bapak amsyar.. dah kena wat gulai pun... makan ngan lemang... nyum2 nyum2 .....


benarnya ader pening skit ngan spesis ikan tue... tak sure sama ada jenis tengas atau pun kelah batu.... tapi aper pun mmg dua2 ader pertalian darah la hahaha

3 comments:

Mr Tenga's said...

entah tengas @kelah batu tu sesat aku pun tak tau... nasib jer tue.. hehehe..
p/s : ehehehe jeles nie..

Anonymous said...

apehal ko wat ko gak yg 1st comment neh?confius aku

ffeira raysma said...

alah saje jer tue....
jeles ler le abg dia yang dapat ikan tengas dia yang sibuk.. huhuhuh