Wednesday, December 3, 2008

memori lama

gambar-gambar di bawah nie adalah gambar yg sempat diambil sebelum mr.tenga's membuka blog nie....


bapak amsyar bersama tengas yang ditewaskannya.... (tarikh : tak pasti ehehe)


mr.tenga's menunjukkan betapa beratnya ikan yang berjaya dijinakkan (bengkok tue pancing) hasil nya adalah ikan keli jer hahahah


yang ini masa memancing kat mana tah.... haku pun tak ingat... dalam gambar kiri adik diikuti dengan bapak amsyar.... sebenarnya bukan diorang yang dapat pun mr kato yang dapat la hahahah


mr.kato bersama ikan tengas yang gemuk..... masa tue mr.kato g ngan member lain.... mr.tony namanya seorang arkitek di kedah.... (17 mei 2007)


hasil yang didapati pada 17 mei 2007 setelah dibahagi dua......

video

7 comments:

Mr.Kato said...

ader gambar lain tapi yang nie rasanyer yang ok hahahah

Mr Tenga's said...

Eehhh... tu bukan ikan baung ker... Mr.Kato tersalah info...harap maklum..

mr.kato said...

ader keikan keli la ko dapat kalo tak caya nantiaku upload gambar ikan yang ko dapat tue... bukti ader kat aku

~~Noli said...

mn gambo biler dh msknyeee..
hp 3g,xkn xde gambo kot..hakhak..

mr kato said...

bile dah mask tak sempat la nak amik gambar... sebab sumenyer masuk perut hahahah

ffeira raysma said...

apa-apa pun aku engaok bapak amsyar jer yang dapat si tengas tue....
mr.kato n mr tengas jarang-jarang jer...
berenti je ler mancing tengas tue. sahsah bapak masyar yang dapat.huhuhuhu

mr kato said...

cesssss.... mr.kato yang jadik juru kamera dier.. camna mr.kato nak amik gambar diri sendiri.... mr.tenga's tu lain la