Monday, December 29, 2008

tag dari Puan Norli@ qica

7 Ciri lelaki/wanita idaman anda
1.pandai amik hati ibu mertua ..hahaha mak saya la tue..
2.teguh imannyer
3.penyabar
4.bijak menguruskan hal rumah tangga...
5.hormat dan boleh join ngan fameli saya
6.bertudung..
7.boleh memasak .. sbb tak suker mkn kat luar.. kadang2 ok la tue..

7 ciri lelaki/wanita yang tak pernah anda minati sepanjang hidup anda
1.tak jujur
2.byk ckp
3.ngada-ngada
4.hipokrit
5.jahat
6.sosial yang teramat sangat .. sampai... huhuhuhu

7 perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang diminati
1.suke suke suke
2.gumbira
3.segan silu
4.control .. hahaha. ader ker
5.bangga diri
6.senyum kambing selalu
7.malu...

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
1.pantai
2.pulau
3.australia .. nak tgk kangaroo
4.kg halaman
5.mengerjakan haji ... insyaallah kalo ada rezeki
6.travel naik bot besar yg ada lampu2...apa nama tue.. cruise hehehe
7.pulau sembilan hehehe.. teman saya memancing..

7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia .
.. apa-apa jer.. aiman tak kesah .. tp teringin nak bg set pancing ikan TICA kot..

7 Tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda
...lagu negaraku dan ... maal hijrah ..

6 comments:

~~Noli said...

ade ke pulau sembilan??
hihi..

ye la tu kdg2 je ske mkn kat luaa.. =p

Mr Tenga's said...

Ada la.. pulau sembilan ..kat area2bagan datoh sana .. tempat famous tuk mancing ikan tue..

Hafeeny said...

7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia.
--> eh, dia pulak yg teringin..eee, tak malu..huahuahauah

Mr Tenga's said...

Bg semangat sikit.. nanti boleh g memancing sama2..

^eazy^ said...

org ckp 7 tajuk lagu..tue baru 2 jek,,tapi lagu2 ko sungguh romantik menyentuh kalbu..hahaha

mr.kato said...

kalo dah sayang baik bagi shimano jer.... lagik mahal hahahah ... nie nak g mancing pun dah masam muka.... kalo bagi joran kat dier mesti dier sebat kite masa time nak g mancing...
ala cakap jer pulau sembilan... tapi tak penah g pun..... agak2 biler nak g ek... buat la trip sebelum kawin nie.....